Recenzia: Lily Gold – Nanny for the Neighbors

Beth si už rok beznádejne hľadá prácu opatrovateľky. A tak nemá nič lepšie na práci, než stalkovať svojho suseda Jacka. Kto by si myslel, že ten sexy chlap jedného dňa zaklope na jej dvere a požiada ju o pomoc?

Jack, Sebastian a Cyrus sú spolubývajúci a majú vážny problém. Ich bývalá spoločná partnerka im pred dverami nechala 6-mesačné dieťa a zmizla. „Je jedného z vás, postarajte sa oň.“ Bohužiaľ, ani jeden o deťoch nič nevie, a tak si najmú Beth, aby sa stala jeho opatrovateľkou.

Jack je herný vývojár na voľnej nohe a Beth sa mu páčila odkedy sa nasťahovala do ich bytového domu. Cyrus je striptérom v kabarete a k Beth si rýchlo začína vytvárať náklonnosť. Seb je extrémne usporiadaný a poriadkumilovný businessman, ktorému malý človiečik prevráti život hore nohami. Beth sa stáva nielen opatrovateľkou, ale tiež musí naučiť troch chlapov, ako sa starať o dieťa. Medzitým rieši ich hlboké traumy z detstva, náročné rodinné situácie, no najväčším orieškom sa pre ňu stáva, keď musí čeliť elektrizujúcemu ovzdušiu, ktoré medzi nimi narastá.

...the only thing better than one book boyfriend is TWO book boyfriends... or maybe THREE!

Revers harem som čítala prvý raz (ak nepočítam slabý odvar Železnej vdovy). A absolútne som sa do tejto knihy zamilovala! Lily Gold má ľahučký štýl písania s množstvom zábavných momentov, čo udrží vašu pozornosť až do konca. Príbeh ľahko plynul a ja som si vychutnávala každú scénu, každučkú kapitolu. Postavy boli také reálne, že ste s nimi prežívali ich starosti i potešenia. Vzťahy sa prirodzene vyvíjali, vďaka čomu dej a sex nepôsobili povrchne a lacno.

Ale čo sa mi na knihe páčilo najviac? Že nerozoberá do hĺbky kontroverznú tému viacerých partnerov, čo už len pri počutí v našich končinách znamená hodenie do svätenej vody. „Každému čo mu chutí!“ Autorka strháva konzervatívne zábrany, ktoré nás držia pri zemi a mnohé veci podáva odľahčeným štýlom. Ak po tejto knihe siahnete, nečakajte žiadne žiarlivé scény medzi priateľmi. Len si urobte pohodlie a užite si čítanie!

Originálny názov: Nanny for the Neighbors
Autor: Lily Gold
Vydanie: Lily Gold, 2021