Hurikán ~ február 2017 ~

Milí čitatelia!
Zoznámte sa s Hurikánom – čo blog rozhodne neminie! Je to nový článok, ktorý bude vychádzať raz do mesiaca, najskôr na začiatku mesiaca, a budem vám v ňom prinášať ciele pre daný mesiac, čo sa týka poviedok, a poviem i niečo zo svojho života. Dúfam, že sa vám Hurikán bude páčiť a nájdete v ňom všetky potrebné informácie, ktoré vás zaujímajú!

Hrobárovi na lopate...
Práve v týchto chvíľach sa rozhoduje o mojej budúcnosti, preto príznačný názov pre časť Hurikánu, ktorá sa týka môjho bežného života. V okamihu, keď ešte neviem, čo bude ďalej, no i napriek tomu sa chvejem a zároveň cítim mrazivý pokoj...
Ako možno niektorí z vás postrehli, môj „školský život“ momentálne nie je práve ideálny. Kompletne mi narušil januárové plány, ktoré ste si mohli prečítať v prvom čísle Hurikánu, a zároveň i celý môj život. Akoby to nestačilo, že som skúškami zabila celý mesiac, stále sa to naťahuje a ešte nič nie je na konci. Momentálne to mám nahnuté alebo skôr 50 na 50, ako sme pred rokmi počuli v Milionárovi. Pamätáte si ešte tú zvučku? To drásavé ticho? Okamih, kedy sa všetko malo rozhodnúť? Pot, ktorý stekal po tvári? Nádej v očiach hráča? Presne tak sa teraz cítim.
Aby som sa však nechala položiť vyhodením zo školy, bola by som poriadne hlúpa. Život tým predsa nekončí (alebo snáď áno? Ocitli ste sa niekedy v podobnej situácii?)

Päťsto slov a tma
Čo sa týka recenzii, je tam poriadna tma. Hnevám sa sama na seba, že som nebola schopná dopísať RW články dokonca, no dala som si predsavzatie, že svoje názory na knihy (ktoré aj tak nikto nečíta) dopíšem tento mesiac. Preto vás nebudem oslňovať žiadnymi novými RW, ktoré by sa mohli na blogu objaviť, to si nechám radšej na marec. Miesto toho sa vrátim k svojmu predchádzajúcemu sľubu a zverejním to, čo už mám skoro dopísané. Ak ste náhodou niektorú z tých kníh čítali, nezabudnite mi zanechať vlastný názor.

Ach, tie poviedky!
Hlavu mám v ťažkom smútku, keď píšem tieto riadky. Je toho toľko, čo by som vám chcela napísať, toľko nevypovedaných príbehov, toľko osudov, lások či smrtí. Ale svet zajtra nekončí, tak sa na to vrhnime!
Americká Univerzita. Moja srdcovka, ktorá postupuje slimačím tempom. Posledná kapitola (28.) bola zverejnená pred tak dlhou dobou, že už by ste ju nenašli ani špičkovým teleskopom. Je ďaleko vo hviezdach zatiaľ, čo pokračovanie je ešte len v zárodku. Nedokázala som sa dostať ani na 32. kapitolu, čo ma štve zo všetkého najviac. Keby som sa tak mohla občas rozdvojiť... Nie. Beriem späť! Jeden psychicky labilný autor je viac než dosť....
Takže, v priebehu najbližších desiatich dní sa na blogu objaví pokračovanie AU a keď budem vo veľkej depresii a nebude sa mi chcieť ani dýchať, tak i kapitola z pohľadu Acherona. Ak si totiž nenájdem čas na písanie teraz, tak uč nikdy. 

Univerzita Protikladu. Nemám k tomu čo napísať. Je to chabé a ja sa za seba hanbím. Pritom sa musím pozerať každú chvíľu von z okna, pretože mám pocit, že na mňa z tejto univerzity poslali ninjov, aby ma odstránili. Alebo mi urobili čosi horšie.

Výsledok hlasovania
Približne pred mesiacom som vám v malej ankete na blogu dala odhlasovať poviedku, ktorú by ste čo najskôr chceli vidieť na blogu. I keď bolo na začiatku hlasovanie veľmi tesné a o prvenstvo sa bili poviedky V znamení Wicca a Alpha omega, nakoniec s prehľadom vyhral nápad s vlčou svorkou. Preto mi už nezostáva nič iné, než vyhovieť vášmu želaniu a vrhnúť sa na písanie. Prvá kapitola sa na blogu objaví 1. marca.

A bol koniec
Na záver by som sa vám chcela všetkým poďakovať za vašu trpezlivosť a že stále čítate poviedky. Aj keď neviem, čo sa stane s mojim osobným životom v nasledujúcich dňoch, už si dám do budúcna pozor, aby tak veľmi neovplyvnil moje písanie.

Heslo mesiaca
„Keď sa ti niečo nepodarí, máš dovolené plakať i hnevať sa. A zajtra začni od začiatku.“

~ Hurikán ~

Stanka

1 komentár:

  1. Čo sa stalo s predsavzatím, že AU zverejníš do 10 dní? Fakt mám absťáky :(

    OdpovedaťOdstrániť